Uppträder som lunchpoet

I Uppsala kl 12.00 idag uppträder jag som lunchpoet på Missionskyrkan. Välkomna!

Vårens program.

Det här inlägget postades i Dikt, Foto, Inspiration. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Uppträder som lunchpoet

  1. kajsa skriver:

    tack så himla mycket för de fina, uppiggande, peppande och kloka orden på min blogg. Jag har så himla ont i magen HELA tiden för att jag är rädd att programmet ska visa sig vara något dåligt för mig mer än något bra. Jag gjorde ju det här för att jag ville att det skulle vara något positivt i slutändan. Inte något som får mig att ha ångest, sömnlösa nätter och en rasande viktnedgång på grund av ständig oro och rädsla. Jag är så rädd att detta ska bli mig en black om foten yrkesmässigt. Att folk i branschen ska tro att jag är värdelös. För det är så jag kände och delvis fortfarande känner mig. Värdelös. Talanglös. Dålig. Misslyckad.
    Men dina ord, och andras, peppar verkligen. Och gör mig så glad. Tack.

Kommentera

