När resdammet lagt sig

Norrköping, dag: 3.

Jag trivs väldigt bra här! Det har varit en flängig senaste tid med vårviskande Pragvisit, fint besök från Uppsala i helgen och hit i måndags till praktiken på NT. Ett varmt välkomnande senare var jag snart hemmastadd, även om jag inte känner staden än. Det kommer senare, tänkte jag, och tog i går eftermiddag min första Norrköping-jogging i solskenet.

Dagens ledare jag skrivit handlar om (avsaknaden av) socialdemokratiskt partiledarnamn, här, och ett stick om lokala friskolor i kommunen.

.

Det här inlägget postades i Inspiration, Journalistik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till När resdammet lagt sig

  1. Rebba skriver:

    Haha, det kan väl ändå inte vara Norrköping som du ser ut över på den där bilden? 8D I sådana fall har jag verkligen underskattat stadens storlek!

  2. Katarina skriver:

    Underbart missförstånd (lite menat också). Nej, det är Prag! :) Men Norrköping är himla tjusigt också.

Kommentera

