Med huvudet mot skrivbordet

– somnar jag nog idag. Har hunnit med: att skriva två ledare för Norrköpings Tidningar, fått napp från ett förlag för ett nytt projekt jag och en annan samhällsdebattör och skrivarkollega ska skriva, därför sitter jag nu och plockar med det vi ska gå vidare med – och där emellan har jag hunnit cykla fram och åter mellan tidningen och lägenheten för att: tvätta, diska, dammsuga och handla lite dagligvaror innan jag packade lite inför helgen.

Imorgon är sista dagen innan midsommarhelgen, det blir skönt med lite vila – men det blir också jätteroligt att komma tillbaka till jobbet på måndag igen! Gårdagens arbete är morgondagens skörd, här kommer ledarläsningen från dagens NT:

Det här inlägget postades i Inspiration, Media, Samhälle, Vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Med huvudet mot skrivbordet

  1. Mats skriver:

    Makalöst vacker bild!! Vilket otroligt djup!

  2. Katarina skriver:

    Ja, visst är den härlig? :)

  3. Mats skriver:

    Ja, jag har ärligt talat nästan inte sett en vackrare bild, faktiskt!

Kommentera

