Vill inte vara din clown

Jag är en clown
för jag lyssnar när du stör
och du gör som du gör
– förstör

Jag är en clown
bitar av mig själv
biter sig fast på dig
förgör
– mest mig

Ingen skada skedd
det är inte du som blir rädd
när jag
äntrar scenen
– alltid osedd.

Det här inlägget postades i Dikt, Foto, Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vill inte vara din clown

  1. Kaisa! skriver:

    Va med på veckans blogg på min blogg :F
    Jag lottar ut 3 vinnare som får över 100 fler bloggläsare!!
    För att få en större chans att vinna måste du länka min blogg o följa mej på blogglovin!
    Lycka till :D
    Anmäl dej nuu lottar ut vinnaren i morgon :D
    http://loveetruly.blogg.se/2011/august/veckans-bloggd3.html#comment

Kommentera

