Första dagen på jobbet

Idag började min arbetsperiod på Svenska Nyhetsbyrån (tidigare har jag haft frilansuppdrag och kortare vikariat)!

För den som har missat det finns jag numer även tillgänglig på Twitter. Kanske mer av en åhörare än en aktiv twittrare, men ändock.

I Norrköpings Tidningar: Flygsäkerhetens olika språk

Det här inlägget postades i Journalistik, Media, Politik, Samhälle, Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Första dagen på jobbet

  1. Melwa skriver:

    Så himla fin portfölj!

  2. Katarina skriver:

    Visst var den? Jag hann inte fota min egen, så jag tog en liknande. :)

Kommentera

