Gårdagens poesiläsning

Igår mellan 18-20.00 anordnade Jordens poeter öppen scen på Stockholms stadsbibliotek. Det blev en trevlig, välbesökt tillställning. Jag var tolfte poeten ut och läste ett urval av mina dikter. Bland andra:

Det här inlägget postades i Dikt, Inspiration, Samhälle, Språk, Vardag. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gårdagens poesiläsning

  1. elsanilsson skriver:

    Tråkigt att jag aldrig får uppleva det live :(

  2. Katarina skriver:

    Någon gång så! :)

  3. Tack för din läsning på Stadsbiblioteket! Kul, hittade dig på nätet av en slump. Jag använder ej nedanstående e-postadress. Men du kan se mig läsa min poesi som jag läste samma kväll som du. Se videon på http://www.fredsthlm.blogspot.com. Hör gärna av dig där om du vet var man kan läsa och höra live-uppläsning av poesi. (Ursäkta, jag är inte politiskt ”korrekt”)

  4. Nøve skriver:

    Så utrolig fint du skriver! liker diktene dine kjempegodt, de er både lette og dype på en gang.

  5. Katarina skriver:

    Tack så mycket, vad glad jag blir!

Kommentera

