Poesi på Elverkets scen

I onsdags förra veckan läste jag ett urval av mina dikter på Elverkets, Unga Dramatens, scen. Det var lanseringskväll för Eric Ericson och hans nya novell “Ronny, hästen, myten och legenden” (Brevnoveller) som lockade till mycket intresse och många skratt! Under kvällen spelade Natalie Beabella sköna latinotoner och det blev både läsning ur Ericsons novell, poesi och stand-up. En härlig helkväll, helt enkelt!

Jag läser poesi på Brevnovellers öppna scen. Foto: http://brevnoveller.se/

Det här inlägget postades i Dikt, Inspiration, Litteratur. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Poesi på Elverkets scen

  1. Melwa skriver:

    Tydligen upprepar jag mig bara med mina komplimanger, men jaja: du var kalasbra!

  2. Katarina skriver:

    Stort tack!

Kommentera

