Dagens tänkvärda

Dagens tänkvärda:

Internetfeber när en webbsida som kräver inloggning erbjuder en att säga: ”Jag vill förbli inloggad.” Fråga: kommer man då någonsin ut igen?

Gårdagens tänkvärda:

Jag satte mig och skrev. Det blev vad det blev.

Det här inlägget postades i Dikt, Inspiration, Samhälle, Språk, Twitter, Vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens tänkvärda

  1. Melwa skriver:

    Otroligt vackert foto!

  2. Katarina skriver:

    Tack, det är en vacker septembermorgon när jag varit på väg till jobbet.

  3. kutabachimae skriver:

    tack för en underbar blogg! :)

  4. Katarina skriver:

    Tack själv, vad glad jag blir!

Kommentera

