O’Nils på operan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIdag fick jag veta att en prosalyrisk text jag har skrivit är antagen och kommer att utgöra del av en uppsättning på Folkoperan under festivalen Opera Showroom i april!

Jätteroliga nyheter och jag ser fram emot att få se och höra stycket framföras på scen. Texten jag ursprungligen skrev som tonsättaren använder sig av har titeln ”Mitt i mina drömmars mål” och bitar ur den kommer att inleda stycket som framförs.

Trevlig veckoinledning!

Det här inlägget postades i Inspiration, Litteratur, Musik, Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till O’Nils på operan!

  1. Josefin skriver:

    Så otroligt roligt Det är verkligen riktigt coolt! Ska bli kul att höra om det i efterhand :)

    /Josefin

  2. Katarina skriver:

    Tack, det är verkligen jätteroligt!

Kommentera

