Kylan drar in

Från ett inlägg till ett annat. Idag regnar det och genast blir det höstlikt. Därmed vill man helst krypa bort från kylan och upp i en stor, murrig fåtölj med en god bok och en stor kopp te. Det är snart september och jag firar (?) tre år med WordPress idag upptäckte jag när jag gick in för att skriva detta. Vad fort tiden går.

Igår kväll (som för övrigt var rena sommardrömmen) befann jag mig med vänner på releasefest för litteraturvetaren Josefin Holmströms debut Antarktis (Norstedts). Fin musik och läsning ur boken kittlade lässuget och jag ser fram emot att just krypa upp i soffan hemma och läsa boken när jag kommer hem.

Det här inlägget postades i Inspiration, Litteratur, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

