Krönikör i Hälsingetidningar

Idag offentliggjordes att jag är en av fyra nya krönikörer som kommer att skriva ”op-ed” i Hälsingetidningar (Hudiksvalls Tidning, Ljusnan, Ljusdals-Posten och Söderhamns-Kuriren)! Det är ett uppdrag jag ser fram emot, eftersom jag på så sätt får stå med ena benet i ledarskrivandet och andra i Hälsingland där jag är uppvuxen.

I slutet av den här månaden kommer min första op-ed, håll utkik!

Det här inlägget postades i Journalistik, Media, Politik, Samhälle, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

