Årskrönika

2013 är snart slut och som en sammanfattning av ett härligt, händelserikt år gör jag här ett bildkollage (som kontrast till tidigare inlägg). Året har bland annat inneburit att jag gått från ett roligt arbete till nästa – och på den skönlitterära fronten har jag fått pjäs framförd på teaterscen i Uppsala, textverkat till ett operalibretto som satts upp på Folkoperan, dikter översatta till kurdiska och en dikt tonsatt till körsång. Förutom allt skrivande har det varit ett år kantat av trevliga möten och jag ser fram emot att 2014 blir minst lika bra.

Gott Nytt År!

bild 1bild 2bild 3bild 4bild 5bild 1bild 2bild 3bild 4bild 5bild 1 (2)bild 2 (2)bild 3 (2)bild 4 (2)

(Bildkollaget är ett urval från mina Instagrambilder under 2013)
Det här inlägget postades i Foto, Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

